Page Loading... please wait!

This message not going away?
Ensure Javascript is on and click the box
Unregistered? Register for a user account. Home :: Downloads :: Submit News :: Reviews :: FAQ   

Billeder fra 2009

Et af billederne fra 2009. Foto: Anders Dinesen. Se flere...

Chart

Chart.dk

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
HenrikCOffline

Status: Offline
Post   Posted: Apr 23, 2010 - 01:02 PM Reply with quote Back to top

... det glæder jeg mig til. Godt at du ikke har tabt modet - du har jo haft dit at tænke på.

Hilsen HenrikC
View user's profile Send private message ICQ Number
peterkadettOffline

Post   Posted: May 05, 2010 - 10:04 PM Reply with quote Back to top

øv øv øv så gik det gal igen min nye 1900 motor gik sku ikke så godt under prøve kørsel så bang og slut ikke mere race i år på bane øv øv men så kommer jeg næste år i den nye klasse i år bliver det så kun hill og tyskland ses der ude på banen bare uden bil de er her hjemme øv øv venner
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ Number
peterkadettOffline

Post   Posted: May 12, 2010 - 07:16 AM Reply with quote Back to top

ja der er en klog mand der har lært mig at man skal ikke give op så det gør jeg ikke nu er den kørne igen så padborg jeg er på vej smiler ses drenge Razz Razz Razz
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ Number
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic