Page Loading... please wait!

This message not going away?
Ensure Javascript is on and click the box
Unregistered? Register for a user account. Home :: Downloads :: Submit News :: Reviews :: FAQ   

HUSK!

Det Fynske Bakkeløb
25. september 2010

Årets femte og sidste hillclimb - vi ses til et uforglemmeligt finalearrangement efter den hidtil bedste hillclimbsæson, på en af landets mest eftertragtede prøvestrækninger og landets særeste Kro...

Læs mere her

Classic Car Meeting Knutstorp
2-3. oktober 2010

Årets sidste baneløb på den fantastiske og udfordrende bane lige ovre på den anden side af sundet.
Kun historiske biler, masser af race, fornuftig pris, inkluderet race dinner og duft af dækrøg og efterår...

Læs mere her

Chart

Chart.dk

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
Pandaman

Post 4 Posted: Jul 06, 2010 - 10:10 AM Reply with quote Back to top

Da jeg i år igen er Chef for det ”Historiske Depot” kan alle vedr henvendelser om hvem i vil holde sammen med, ske til mig. Har i ønsker omkring hvor i vil holde kan jeg ligeledes se på dette, dog kan der Ikke loves noget...

Lidt praktiske oplysninger:

Vedr. God opførsel i Depotet – Her vil jeg gerne lige indsparke at Kørsel foregår i gå tempo. Årsagen er simple – Motorløbet foregår ude på banen, og ikke i depotet. Alle der Ikke respekter dette vil blive raporteret til DASU-dommeren. Dette glæder også i forbindelse med udkørselen til banen, det er først når i kommer på banen at i må køre hurtigere end gåtempo! Vi skal huske på at der i København kommer mennesker der normalt ikke kommer til et motorløb, og de gerne vil kikke på bilerne – desuden ved jeg at der vil være folk tilstede som har deres barnevogne med ind, og derfor ønsker jeg ikke at der sker noget med nogen! Crying or Very sad

Positiv presse = Vi vender frygteligt tilbage Twisted Evil

This year again I am the Chief of the "Historical Depot" and all regarding inquiries about who will hold in conjunction with happen to me. Have you want about where I want to hold I can also look at this, however, I may not promise anything...

A bit of practical information:

Re. Good behavior in the depot - I would just like to make a substantial input about Driving is within walking pace. The reason is simple - the motor race takes place outside on the track and not in the Paddock. All who do not respect this will be reported to the DASU-judge. This will also be at the exit to the race track, it is only when you are on the track that you can drive faster than walking pace! We must remember that in Copenhagen there will be people that not normally will come to a racing and they want to look at the cars! I know that there will be people present who have their baby carriages with them, and therefore I do not want accidents to happen! Wink

Henv.

Thomas Wilken-Breinberg Shocked
thomas@formelvee.dk
25641788

Viper Formula Vee - 2 Times Winner of VW Pro Series

www.formelvee.dk
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic