Page Loading... please wait!

This message not going away?
Ensure Javascript is on and click the box
Unregistered? Register for a user account. Home :: Downloads :: Submit News :: Reviews :: FAQ   

Billeder fra 2009

Et af billederne fra 2009. Foto: Anni Hansen. Se flere...

Chart

Chart.dk

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
ClausMOffline
HMS Formel Cup

Status: Offline
Post   Posted: May 18, 2010 - 09:24 AM Reply with quote Back to top

Hej med Jer!

Vi har lidt for få deltagere i den nye Super Car Challenge, derfor prøver vi at lokke flere deltagere med til løbet den 26. - 27. juni på Padborg Park.

I klassen hersker den samme hjælpsomme og entutiastiske ånd, som jeg kender fra de historiske klasser.

Promotoren for Super Car Challenge skriver således:

Quote:
I den overståede weekend tog arrangørerne på Padborg Park fat i mig og meldte klart ud at hvis der ikke kom flere deltagere i Super Car Challenge der endda er kombineret med Spider Cup så kunne vi se frem til en aflysning af det næste løb d. 26-27 juni, det kan vi på ingen måde acceptere.

Jeg brugte søndagen konstruktivt og fik forhandlet prisen på deltagelse for denne weekend ned til 2.500 kr. + moms (normalt 4.000 kr. + moms) pr deltager for en weekend med:

15 min træning
25 min tidtagning
60 min løb

Det må man da sige er et tilbud i en krise tid der siger spar to…

Jeg har besluttet at droppe gæste gebyr så ALLE der har noget der minder om en sportsvogn og kan puttes ind i reglementet kan deltage i den weekend for at vise hvad Super Car kan.

For at det her skal lykkes er jeg nød til at have tilkendegivelser fra deltagere så hurtigt som muligt.

Så skriv til mig hvis du kommer denne weekend, det er meget afgørende for klassen at vi viser vi kan samle mere en 5-6 biler.

For at alle ved hvad der forgår så er her en liste over hvem der bliver inviteret til dette løb ud over Super Car.

Peugeot Spider Cup
Alle Aquila CR1
Historik Sports Cup
7er Cup racerne
Norsk 7er cup
Svenske Sportsvogn serie
Samt fra serie i lande lige rundt om os.

Promotoren kan kontaktes her:

Erik Byrgesen
Tlf.: (+45)2927-8238
Mail: race@x-racing.dk
www.x-racing.dk

Historisk Formel. DTC-speed til 1/20 pris! Og så er vi venlige Smile
Vinder af Ascr/HMS GT Legends Cup, vinteren 2009/2010
Vinder af HMS Formel Cup 2009
View user's profile Send private message
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic